شناسهٔ خبر: 55156 - سرویس استان‌ها

به مناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی کرمان جنوب با مدیران قضایی و حقوقی جیرفت و کهنوج

محمد ساردویی بمناسبت هفته قوه قضاییه مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان با روسای دادگستری و دادستانهای جیرفت و کهنوج دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب کرمان، ساردوئی مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با حضور در ادارات دادگستری های مذکور ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از قضات و کارکنان حوزه قضایی بدلیل اقدامات موثر در زمینه رفع تصرفات اراضی و مبارزه با زمین خواری و حفظ بیت المال قدر دانی کرد.

ساردوئی گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهر سازی جنوب کرمان جهت جلوگیری از تصرف اراضی ارائه نمود.

وی اعلام کرد: در حال حاضر هیچگونه تصرفات اراضی دولتی جدید در حوزه راه و شهر سازی جنوب کرمان وجود ندارد و چنانچه مشکلی باشد مربوط به سنوات قبل بوده و عدم تصرف قطعا بدون همکاری و پشتیبانی حوزه قضایی،سربازان گمنام امام زمان (ع)،نیروی انتظامی و اعضا شورای تامین شهرستان ها امکان پذیر نبود.

وی افزود:در حال حاضر ما پیگیر رفع مشکل مردمی هستیم که در سنوات قبل و در محدوده شهر ها در اراضی دولتی اقدام به احداث بنا کرده اند و در این رابطه با تلاش همکاران اینجانب و پیگیری های نمایندگان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی مصوبات خاصی با دستور وزیر محترم راه و شهر سازی ویژه جنوب کرمان از سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده که مردم بایستی جهت تعیین تکلیف اراضی تصرفی خود در محدوده شهر ها به ادارات راه و شهر سازی شهر ستانها مربوطه مراجعه نمایند.

در ادامه روسای دادگستری و دادستانهای شهر ستانهای مذکور نیز ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند در حوزه راه و شهر سازی جنوب کرمان در راستای حفظ اراضی دولتی و پیگیری مداوم امور مربوط به حفظ املاک تاکید نمودند همچنین قول هر گونه همکاری جهت حفاظت از اراضی دولتی را دادند.