شناسهٔ خبر: 55172 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

بازدید از مرکز سامانه مردمی استان چهارمحال و بختیاری

بازدید مدیر کل راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردمی(سامد) بصورت تلفنی پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در حوزه راه وشهرسازی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه  و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، یکی ازمجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی ۱۱۱ می باشد که همه آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند. در واقع هدف از راه اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی است.

داریوش حسینی با حضور در این مرکز پاسخگوی بالغ بر ۲۰ مورد درخواست مردمی بود، که با ثبت در سامانه سامد و ارائه کد پیگیری، روند رسیدگی به درخواست ها در دستور کار این اداره قرار خواهد گرفت.لازم به ذکر است هر هفته در روزهای دوشنبه مدیرکل راه وشهرسازی میزبان مردم عزیزچهارمحال وبختیاری جهت رفع مسائل و مشکلات این حوزه است.