شناسهٔ خبر: 55240 - سرویس استان‌ها

محسنی خبر داد:

همکاری نیروهای آتش‌نشانی بندرخرمشهر در مهار آتش‌سوزی پتروشیمی آبادان

آتش نشانی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از همکاری نیروهای آتش‌نشانی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در مهار آتش‌سوزی پتروشیمی آبادان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی گفت: نیروهای آتش‌نشانی این اداره کل از لحظات اولیه وقوع حادثه به پتروشیمی آبادان اعزام شدند و به کمک دیگر نیروهای امدادی حاضر در صحنه شتافتند.

وی افزود: تیم آتش‌نشانی بندر خرمشهر متشکل از ۹ نفر توسط یک فروند خودروی آتشخوار و یک فروند تانکر بیست تنی در محل وقوع حادثه حضور یافتند و با همکاری سایر تیم‌های آتش‌نشانی اعزامی از سربندر، شادگان و آبادان موفق به مهار آتش وسیع شدند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار کرد: عملیات خنک‌سازی و پیشگیری از سرایت حریق به سایر واحدها تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه ادامه یافت و تیم آتش‌نشانی بندر خرمشهر تا آخرین لحظات امدادرسانی در محل حادثه حضور داشت.

محسنی یادآور شد: نیروهای آتش‌نشانی بندر خرمشهر همواره در مهار حوادث و سوانح منطقه، امدادرسانی به حادثه دیدگان و همکاری با سایر گروه‌های آتش‌نشانی  نقش بسزایی دارد.

گفتنی است، واحد ۶۰۰ مجتمع پتروشیمی آبادان شب گذشته دچار حریق شد که توسط نیروهای آتش‌نشانی کاملاً مهار شد.