شناسهٔ خبر: 55263 - سرویس هوایی

مديرکل فرودگاه‌های استان آذربايجان شرقی خبر داد:

افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه تبریز در تابستان/ اعزام ۳۵۰۰ زائر به حج تمتع از این فرودگاه

 مصطفی صفایی مديرکل فرودگاه‌های استان آذربايجان شرقی از رايزنی با شرکت‌های هواپيمايی برای افزايش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه تبريز در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مصطفی صفایی با اعلام این خبر عنوان كرد: برای افزایش خدمت رسانی به مسافران فصل تابستان، از فرودگاه تبریز دو پرواز بینالمللی جدید به مقاصد اسپارتا و ازمیر تركیه برقرار شده است. همچنین با همكاری شركتهای هواپیمایی ایرتور، ایرانایر و آتا تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه به مقاصد مشهد، كیش، رشت و تهران افزایش یافته است.

مدیركل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی افزود: اكنون از فرودگاه تبریز به مقاصد داخلی تهران، مشهد، رشت، عسلویه، كیش، شیراز، بندرعباس، اهواز و كرمان و مقاصد خارجی هامبورگ، استانبول، نجف، ازمیر، اسپارتا، بغداد و مدینه پرواز داریم.

وی با بیان اینكه پروازهای حج تمتع فرودگاه تبریز با ۳۵۰۰ زائر از ۱۹ مرداد شروع می شود، گفت: همچنین به دلیل انجام عملیات نوسازی در باند فرودگاه اردبیل، امسال پروازهای حج تمتع این فرودگاه نیز با ۸۵۰ زائر در قالب سه پرواز از فرودگاه تبریز انجام خواهد شد.