شناسهٔ خبر: 55291 - سرویس استان‌ها

دیدار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با مسئولان قضائی

دیدار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با مسئولان قضایی استان دیدار و هفته قوه‌قضائیه را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، در این دیدار رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای پرتلاش راهداری در خدمات‌رسانی به مردم، بر همکاری و تعامل همه‌جانبه دستگاه قضائی و راهداری تأکید کرد.

حجت‌الاسلام قاصدی بابیان اینکه دستگاه قضائی در کنار سایر ادارات به مردم خدمت می‌کند، افزود: دادگستری کل استان اردبیل با همه توان برای اجرای قوانین حوزه راهداری از برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان حمایت می‌کند.

وی خدمات‌رسانی به مناطق محروم، حل مشکل راه ارتباطی کارخانه شیرآلات قهرمان و فعالیت‌های شبانه‌روزی راهداران در ایام مختلف سال را ازجمله اقدامات برجسته اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل هم با قدردانی از تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای بر ایمن‌سازی محورها و حذف نقاط حادثه‌خیز تأکید کرد و گفت: دادستانی اردبیل با همه توان برای حل مشکلات مردم و سرمایه‌گذاران تلاش می‌کند و در اجرای قوانین و برنامه‌ها حمایت ویژه‌ای نیز از مسئولان دارد.

عتباتی گفت: برای ایجاد اشتغال، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان باید شبانه‌روز تلاش کنیم و بسترهای لازم را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف فراهم نماییم.

در این دیدارها که معاونین اداره کل نیز حضور داشتند، رحمتی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل نیز با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطرهٔ شهید دکتر بهشتی گزارشی از اقدامات انجام‌یافته این اداره کل ارائه و از حمایت‌های ارزشمند دادگستری کل استان اردبیل در اجرای قوانین و برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قدردانی کرد.