به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، نعیمه ذوالفقاری، مشاور حقوقی اداره کل با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس شکایتهای واصله در سامانه شهراه، سامانه تخلفات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شکایات واصله از سوی رانندگان، کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل در محل پایانه بار شهرستان تشکیل شد.
ذوالفقاری افزود: عمده شکایات واصله از سوی رانندگان، اخذ کمیسیون اضافه توسط شرکتهای حمل و نقل، عدم درج صحیح مندرجات بارنامه و عدم رعایت ضوابط حمل و نقل کالا بود که با توجه به تاکیدات اخیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، تخلفات مربوطه بررسی و با قاطعیت کامل احکام مورد نظر صادر شد.
شایان ذکر است با توجه به مشکلات اخیر پیش آمده در حوزه حمل و نقل جاده ای کالا بمنظور حفظ حقوق صنفی رانندگان شاغل در حمل و نقل جاده ای رانندگان تلاشگر در حوزه حمل و نقل جاده ای بین شهری از این پس می توانند هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده ای شامل : در یافت کمیسیون اضافی ، وضعیت خدماترسانی در شبکه جادهای، وضعیت عملکردی شرکتهای حملونقل و دیگر نکات مورد نظر خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵)، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاعرسانی www.۱۴۱.ir و صندوق پستی ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حملونقل جادهای انعکاس دهند.