شناسهٔ خبر: 55350 - سرویس استان‌ها

مدیرکل اداره راهداری و حمقل و نقل جاده‌ای هرمزگان خبر داد:

رتبه بالا صنعت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان بندرلنگه

جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از رتبه بالای صنعت راهداری و حمل و نقل جادهای در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، در دومین جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان که در فرمانداری شهرستان بندرلنگه امروز دوشنبه یازدهم تیرماه برگزار شد، داریوش باقرجوان گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تمام امکانات و توان در راستای حل و رفع مشکلات این شهرستان کوشا بوده و با توجه به مسائلی که مطرح شد، باید گفت این اداره کل مسئولیت نگهداری راه‌ها را پس از تحویل و ساخت که توسط اداره راه و شهرسازی و شرکت زیر ساخت انجام می‌شود و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بعنوان بهره بردار و نگهداری از راهها فعالیت می‌کند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه گزارش خود افزود : بهسازی ابنیه فنی و روکش محور دژگان به لمزان و بندرلنگه به پارسیان در دستور کار قرار گرفته به نوعی که پیمانکار مشخص و به امید خدا بزودی روکش این محورها شروع خواهد شد و تلاش می‌شود در هفته دولت سالجاری این محورها به بهره برداری برسد .

وی درخصوص هوشمند سازی در حوزه شهرستان بندرلنگه اظهارنمود که در حوزه شهرستان بندرلنگه ۱۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت و نظارتی وجود دارد که متاسفانه با مشکل نگهداری از لحاظ امنیتی مواجه هستیم اگر بتوانیم این مشکل با کمک دستگاههای ذیربط حل کنیم و نگهداری مناسب از این دوربینها صورت پذیرد قطعا شاهد کاهش تلفات و تصادفات و نجات جان هموطنان عزیز خواهیم بود .

شایان ذکر است در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری از داریوش باقرجوان در خصوص تعامل و حل مشکلات استان تقدیر و تشکر کرد .