شناسهٔ خبر: 55392 - سرویس استان‌ها

رحمتی خبر داد:

۵ کیلومتر از مسیر بزرگراه مشگین‌شهر زیر بار ترافیک رفت

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از امروز ۵ کیلومتر از مسیر بزرگراه مشگین‌شهر زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی افزود: باهمت مجموعه راه و شهرسازی و نیروهای پرتلاش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ۵ کیلومتر از مسیر بزرگراه مشکین‌شهر زیر بار ترافیک رفت.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: این مسیر از انتهای بزرگراه مشکین‌شهر تا سه‌راهی لاهرود است که خط‌کشی و علائم آن توسط مجموعه راهداری استان تکمیل شده است و در خدمت عموم هم استانی‌ها قرار گرفت.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: این ۵ کیلومتر از مجموع ۴۳ کیلومتر بزرگراه مشکین‌شهر است که توسط مجموعه راه و شهرسازی استان در حال احداث است و ۳ کیلومتر دیگر آن تا پایان ماه راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای ترافیک از امروز این جاده در اختیار مجموعه راهداری قرار گرفت که عملیات عمرانی آن از ۲ سال گذشته آغاز شده بود.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل اظهار امیدواری کرد: با تکمیل شدن این بزرگراه قسمت عمده‌ای از مشکلات استان در حوزه تصادفات و حمل‌ونقل برطرف شود و شاهد بهتر شدن کیفیت عبور و مرور وسایل نقلیه در جاده‌های استان باشیم.