شناسهٔ خبر: 55484 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد؛

تشریح پیشرفت پروژه‌های راه وشهرسازی استان ایلام در هفته‌های اخیر

جلسه مدیركل راه وشهرسازی استان ایلام از پیشرفت مناسب پروژه‌های راه و شهرسازی این استان در هفته‌های اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام، در پنجمین جلسه هفتگی بررسی پروژه‌های عمرانی این اداره كل كه با حضور مدیران شركتهای پیمانكار، مشاورین پروژه‌ها و مدیركل و مدیران و كارشناسان اداره كل راه وشهرسازی برگزار شد روند رو به پیشرفت این پروژه‌ها مناسب و مثبت اعلام شد.

مدیركل راه وشهرسازی استان در این جلسه گفت: خوشبختانه تمامی پروژه‌های راه و شهرسازی با پیشرفت مناسب و نزدیك به برنامه زمانبندی در حال اجرا هستند و این برنامه زمانبندی به صورت روزانه توسط این اداره كل مورد بررسی قرار می‌گردد.

میرجعفریان وضعیت رو به پیشرفت پروژه برج هنر اسلامی شهر ایلام با توجه به استقرار اكیپ جدید از طرف پیمانكار مناسب ارزیابی كرد و خاطر نشان كرد این روند رو به رشد در هفته‌های آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت .

وی در خصوص پرو تونل قلاجه گفت: عملیات اجرایی روشنایی و تهویه این تونل رسما آغاز گردیده و پیش بینی می‌شود تا پایان مهر سال جاری این تونل با سیستم تهویه و روشنایی و به طور كامل زیر بار ترافیك قرار گیرد. ضمن اینكه مسیر چهار خطه شهر چوار تا تونل پیامبر اعظم (ص) نیز تا این زمان به بهره برداری می‌رسد.

مدیركل راه وشهرسازی استان در خصوص محورهای مختلف اربعین در استان ایلام گفت:عملیات چهار خطه محور ایلام- مهران در  قطعات سه گانه با جدیت در حال اجرا است و تلاش همه مجموعه راه وشهرسازی، مشاورین و پیمانكاران آماده سازی كل این مسیر چهار خطه تا فرا رسیدن اربعین سال جاری است . پروژه واریانت محور ملكشاهی مهران نیز در منطقه ترشابه تا اربعین سال جاری به طور كامل  به بهره برداری خواهد رسید.