شناسهٔ خبر: 55569 - سرویس استان‌ها

با حضور دستگاه‌های عضو در اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان كهگيلويه وبويراحمد

نشست اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی كهگيلويه وبويراحمد با حضور دستگاه‌های عضو در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان كهگيلويه و وبويراحمد، شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان كهگيلويه وبويراحمد به ریاست دكتر محمدعلي عليمرداني مدیرکل راه و شهرسازی استان و با حضور نماينده راهداری و حمل و نقل جاده ای ،مديركل بنیاد مسکن،مدير آزمايشگاه فني و مكانيك خاك، نماينده بانک مسکن و نماينده پلیس راه  در محل سالن جلسات ساختمان شماره يك اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان با تاكيد وزارت راه و شهرسازي مبني بر هماهنگي لازم بين دستگاههاي مرتبط ، خواستار تعامل و هم افزایی بیشترادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان در جهت پيشرفت پروژه هاي بزرگ استان از اين باب كه باعث ارتقاء کیفیت راه ها ، حمل و نقل ؛ مسکن و احیاء بافت های فرسوده شود كه قطعاً بدون اين مشاركت پيشرفتي نخواهيم داشت شد.

وی با بيان اينكه همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه راه و شهرسازی  در جلسات حضور داشته باشند، افزود: امیدوارم  با پيگيري هاي مستمر شوراي هماهنگي امور راه وشهرسازي شاهد اين باشيم كه اقدامات خوبي در سطح  استان صورت پذيرفته است.

در ادامه این نشست اعضاي حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات حوزه راه و شهرسازی  و نيز چگونگي برگزاري جلسات بعدي شوراي هماهنگي امور راه وشهرسازی پرداختند.