شناسهٔ خبر: 55587 - سرویس استان‌ها

نشست مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اعضای هیئت‌مدیره انجمن شرکت‌های راه‌سازی استان

جلسه به‌منظور تعامل و همکاری بیش از پیش با مدیران بخش خصوصی، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نشستی را با اعضای هیئت‌مدیره انجمن شرکت‌های ساختمانی استان در محل دفتر خود برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، در این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان با ابراز رضایت از عملکرد مطلوب انجمن شرکت‌های راه‌سازی، از پیمانکاران به‌عنوان سرمایه استان و بازوان اجرایی دولت یادکرد و گفت: پیمانکاران در آبادانی و شکوفایی استان در بخش‌های مالی و اشتغالزایی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و ما به‌عنوان بخش کوچکی از بدنه دولت از این قشر مهم و تاثیرگذار تقدیر و تشکر می‌کنیم که باوجود کاستی‌های مالی دولت از هیچ کوششی در جهت آبادانی استان دریغ نمی‌ورزند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: علیرغم بدهی دولت به پیمانکاران تاکنون هیچ پروژه عمرانی متوقف نشده و کماکان ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان بالا رفتن شاخص آسفالت راه‌های روستایی استان از متوسط کشوری را نشان از تعامل خوب پیمانکاران با این اداره کل عنوان کرد.

وی به به‌کارگیری پیمانکاران بومی در پروژه‌های عمرانی استان تأکید کرد و گفت: توانمندسازی جامعه پیمانکاران موجب پیشرفت راه‌سازی استان می‌شود و رفع مشکلات مالی و تأمین مصالح تأثیر بسزایی در سرعت تکمیل پروژه‌های دارد که می‌بایست با همدلی همگرایی مدیران شهرستانی برطرف شود تابتوانیم خدمات بیشتری به مردم استان ارائه دهیم.

گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به پیمانکاران به‌ویژه پیمانکاران حوزه راه مورد بحث و بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.