شناسهٔ خبر: 55714 - سرویس هوایی

مديرکل فرودگاه‌های استان خوزستان خبر داد:

اعزام و پذيرش حدود ۶۲۰ هزار مسافر در سه ماهه نخست سال از فرودگاه اهواز

فرودگاه اهواز مديرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از جابجايی حدود ۶۲۰ هزار مسافر داخلی و خارجی در سه ماهه نخست سال ۹۷ از فرودگاه اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاههای خوزستان، محمدرضا رضایی مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان گفت: براساس آمارها از حدود ۶۲۰ هزار مسافر جابجا شده در سه ماهه نخست ۹۷، حدود ۶ هزار مسافر ورودی و خروجی داخلی و بیش از ۲۰ هزار مسافر ورودی و خروجی خارجی در فرودگاه اهواز اعزام و پذیرش شده اند.

وی افزود: در مدت زمان یاد شده نیز تعداد ۵ هزار و ۲۱۲ پرواز ورودی و خروجی داخلی و ۲۴۸ پرواز ورودی و خروجی خارجی از فرودگاه اهواز انجام شده است.

رضایی به میزان کلی بار ورودی و خروجی مسافر و پست نیز اشاره کرد و گفت: در سه ماهه ابتدایی سال نیز حدود ۴ هزار و ۸۵۶ تن بار توسط مسافر و پست پذیرش و ارسال شده است.

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان نیز خاطرنشان کرد: به زودی با راه اندازی ترمینال جدید خارجی و استفاده از همه ظرفیت های ترمینال داخلی شاهد رشد چشمگیری در پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه اهواز خواهیم بود.

گفتنی است؛ فرودگاه اهواز یکی از پرترافیک ترین فرودگاه های کشور است که در حال حاضر به صورت برنامه ای به بیش از ۲۰ نقطه مسیر داخلی و خارجی پرواز دارد .