شناسهٔ خبر: 55728 - سرویس جاده‌ای

پیام تسلیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی درگذشت مسافران حادثه برخورد اتوبوس با تانکر حامل سوخت

تسلیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی درگذشت مسافران اتوبوس با تانکر سوخت در شهرستان سنندج که ۱۱ کشته برجای گذاشت، تسلیت خود و مراتب همدردی و همراهی با بازماندگان اين سانحه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیامی تسلیت خود را در پی تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت در شهرستان سنندج که ۱۱ کشته برجای گذاشت را به شرح زیر اعلام کرد: 

«انالله و انااليه راجعون

بانهايت تأسف و تأثر، حادثه تلخ تصادف رانندگي در شهر سنندج كه منجر به از دست رفتن تعدادي از هموطنان عزيزمان شد، موجب تألم و حزن تمامي مسئولان، هموطنان و آحاد جامعه گرديد.

 اين سانحه بامداد چهارشنبه در بلوار دكتر حسيني شهر سنندج در اثر برخورد تانكر حامل سوخت با اتوبوس روي داد كه منجر به جان‌باختن ۱۱ نفر از هموطنانمان گرديد.

 مسئولان و كاركنان سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و تمامي فعالان و دست‌اندركاران بخش حمل و نقل جاده‌اي، اين سانحه دلخراش را به خانواده‌هاي داغدار و بازماندگان مسافران و تمامي هم‌ميهنان عزيز و ارجمند تسليت عرض نموده، مراتب همدردي و همراهي با بازماندگان اين سانحه را اعلام داشته و از درگاه پروردگار سبحان براي جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت و براي بازماندگان، صبر و شكيبايي و تندرستي مسئلت مي‌نمايد.»