شناسهٔ خبر: 55733 - سرویس استان‌ها

به منظور بررسی پروژه‌های مسكن مهر صورت پذیرفت :

بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های مسكن مهر مازندران

بازديد قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرکل استان و مدیران استانداری و نمایندگان مجلس از نزدیک روند پروژه‌های مسکن مهر را مورد بازدید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران احمد اصغری ‌مهرآبادی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر در حال انجام است .

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات مسکن مهر نیاز به همراهی همه مسئولان است و در این زمینه اقدامات مناسبی برای مسکن مهر انجام شده، افزود: افزایش سقف تسهیلات بانکی برای مسکن مهر از اقدامات این دولت است.

‌مهرآبادی از بهره‌برداری بیش از ۱۰۰۰ واحد مسكن مهر در مازندران خبر داد و اظهار داشت : امید است با هماهنگی به عمل آمده در هفته دولت امسال پروژه‌های مذكور را افتتاح نماییم.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل مسکن مهر در کشور پروژه‌ها را به صورت تک‌تک مورد بررسی قرار دادیم، تصریح کرد: کارگروه‌های متعددی تشکیل شد و بخش‌نامه‌ای مشترک با حضور مسئولان تعاون تدوین شد و مقرر شد که مشکلات مسکن مهر با تعاونی‌ها در اسرع وقت رفع شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه مازندران هم از استان‌های موفق در حوزه مسکن است اما مشکلاتی نیز در این استان وجود دارد که انشاله با حمایت دولت و با همراهی و همدلی دستگاههای خدمت رسان این مشکلات مرتفع و این پروژه‌ها بزودی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت .

 مهندس عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به تلاش همه جانبه اداره  کل برای اتمام پروژههای مسکن مهر خاطر نشان ساخت : تاکنون ۵۸۱۷۳ واحد مسکن مهر در استان پروانه ساخت صادر و جهت بهره مندی از تسهیلات مسکن مهر به بانک عامل معرفی شدند .

وی افزود : همچنین تعداد ۵۰۹۲۳ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان گردید .

مدیر کل راه  و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در هفته دولت تعداد بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی آماده بهره برداری می باشد یادآور شد: تقریباً معادل ۹۰ درصد از واحدهای مسکن مهر استان در شهرهای بالای  ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت به متقاضیان واجد الشرایط واگذار شده است .

 بهادری افزود پروژه‌های مسکن مهر استان دارای پیشرفت فیزیکی معادل پی سازی ۵۸۱۷۳ واحد ، اتمام اسکلت و سقف ۵۷۵۳۰ واحد ،اتمام سفت کاری ۵۶۶۶۶ واحد و اتمام نازک کاری ۵۳۴۲۹ واحد می باشد .

گفتنی است مسکن مهر میارکلا ساری و پروژه ۱۷۰۰ واحدی  مسکن مهر نکاء و مسکن مهر امام خمینی بهشهر از جمله پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر قرار گرفت.