شناسهٔ خبر: 55914 - سرویس استان‌ها

بررسی ۳ دستور کار در جلسه امور زيربنايی و شهرسازی گلستان

جلسه دبير كارگروه امور زير بنايي و شهرسازي استان گلستان، از برگزاري چهارمین جلسه اين كارگروه در سال‌ جاري و بررسي ۳ دستور كار با حضور مهندس غراوي، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازي استان گلستان، حسين محبوبي، مديركل راه و شهرسازي استان گلستان و دبير كارگروه امور زير بنايي و شهرسازي این استان گفت: در چهارمین جلسه كارگروه امور زير بنايي و شهرسازي استان كه در روز گذشته، 24 تیر در محل سالن اجتماعات معاونت عمراني استانداري برگزار شد، موارد ارسالي به دبير خانه اين كار گروه شامل تعيين كاربري احداث بناهاي واحدهاي صنعتي، خدمات رفاهي، دامداري و توليدي و افزايش سطح اشغال و تغيير كاربري در داخل حريم و خارج از حريم شهرهاي گرگان و کردکوی بررسي شد.

محبوبي افزود: در ادامه اين جلسه مغايرت‌هاي طرح جامع شهر آق‌قلا بررسي و برخي از موارد با توجه به قوانين و بخشنامه‌هاي موجود مصوب و مابقي نيز مخالفت شد.

كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي استان گلستان با رياست معاونت عمراني استانداري و دبيري مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان برگزار مي‌شود.