شناسهٔ خبر: 56098 - سرویس استان‌ها

راستیار خبر داد:

آغاز عملیات آسفالت قطعه دوم محور فداغ بیرم

آسفالت مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان از آغاز عملیات آسفالت قطعه دوم محور فداغ بیرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، علیرضا راستیار مدیریت راهداری این اداره کل در خصوص آسفالت محور فداغ بیرم عنوان کرد: بیرم یکی از دورترین و قدیمی ترین بخشهای لارستان است که طی این مدت از وضعیت راه‌های خوبی برخوردار نبوده و خوشبختانه از زمان حضور مهندس باقری فرد به عنوان مدیر کل راه وشهرسازی لارستان اقدامات خوبی در خصوص راههای این بخش صورت گرفته است.

وی افزود: محور بیرم فداغ به دلیل تردد مردم شهرستان لار، گراش، خنج، اوز برای دسترسی به منطقه پارس جنوبی و عسلویه و همچنین دسترسی آسانتر مردم بخش بیرم به مرکز شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین منظور ارتقاء این محور از راه فرعی به اصلی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

راستیار بیان کرد: در اواخر سال ۹۶ سه کیلومتر از ورودی بیرم آسفالت شده و ۵ کیلومتر دیگر از مسیر نیز هم اکنون در حال آسفالت است وهمچنین عرض جاده از ۷ متر به ۱۱ متر ارتقاء یافته است.

وی ادامه داد: در این محور بیش از ۲۱۵۸۰۰ متر مکعب خاکبرداری و ۲۰۱۱۳ متر مکعب خاکریزی و تعداد۱۰ دستگاه پل نیز در این محور ساخته شده است  .