شناسهٔ خبر: 56138 - سرویس استان‌ها

واگذاری ۴۵۰حلقه لاستیک حواله‌ای به ناوگان سنگین جاده‌ای گلستان

لاستیک هفته گذشته ۴۵۰ حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای ناوگان سنگین جاده‌ای استان گلستان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان، با اشاره به آغاز طرح تامین و توزیع لاستیک ناوگان جاده‌ای از نیمه دوم تیرماه‌ جاری در گلستان اعلام کرد: طی هفته گذشته۴۵۰ حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای ناوگان سنگین جاده‌ای استان در مراکز پیش‌بینی‌شده‌، توزیع شد.

 وی انواع لاستیک‌های توزیع شده را از نوع تولیدات داخلی بیان‌ کرد و گفت: حواله‌های صادره از طریق پنج عامل فروش رسمی استان دریافت می‌شوند.

میقانی افزود: رانندگان و مالکان ناوگان جاده‌ای غرب استان برای دریافت حواله لاستیک به پایانه مسافربری شهرستان گرگان‌ و رانندگان و مالکان ناوگان جاده‌ای شرق استان، باید به اداره راهداری‌ و حمل‌ونقل‌ جاده‌ای شهرستان گنبدکاووس مراجعه کنند.

وی توضیح داد: با توجه به تقاضای روزافزون رانندگان و مالکان ناوگان، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل و عاملان فروش، مواردی چون افزایش تنوع و تعداد عوامل توزیع لاستیک در سطح استان را پی گیری می‌کنند.