شناسهٔ خبر: 56158 - سرویس مسکن و شهرسازی

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد:

بارش باران در شمال و شمال غرب و استان‌های جنوبی کشور/ یکشنبه و دوشنبه خلیج‌فارس مواج خواهد بود/ افزایش شدت وزش باد فردا در تهران

بارندگی- هواشناسی- آب و هوا- آب گرفتی جاده طی سه روز آینده در شمال و شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شرق و جنوب شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در شمال و شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شرق و جنوب شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در دو روز آینده به سبب وزش باد شدید در استان خوزستان و بوشهر احتمال وقوع گردوخاک وجود دارد.

طی سه روز آینده در شمال شرق و نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.

امروز شمال غرب خلیج فارس مواج است. این شرایط از یکشنبه و دوشنبه شب در شرق و مرکز خلیج فارس و سواحل دریای عمان خواهد بود و یکشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

برای تهران پیش‌بینی می شود طی سه روز آینده آسمانی صاف همراه با وزش باد داشته باشد که فردا بعدازظهر شاهد افزایش سرعت باد در پایتخت خواهیم بود.

بیشینه دمای تهران امروز به ۴۰ درجه رسید و فردا ۳۹ درجه پیش‌بینی می‌شود. کمینه دمای فردا صبح تهران ۲۹ و شمیرانات ۲۸ درجه خواهد بود.

کمترین بیشینه را روز گذشته اردبیل به خود اختصاص داد و امروز بیشینه دمای در این مرکز استان به ۲۵ درجه رسید.

کمترین کمینه دما در ارومیه شهرکرد با ۱۲ درجه بالای صفر گزارش شد و گرم‌ترین مرکز استان هم اهواز بود که امروز بیشینه دمای ۴۸ درجه بالای صفر را تجربه کرد.

دمای مراکز استان‌های کشور را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.