شناسهٔ خبر: 56255 - سرویس استان‌ها

معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

اجرای طرح نظارت و كنترل تردد وسايل نقليه در سفرهای تابستانی در خراسان جنوبی

جاده معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، گفت: در راستای اجرای طرح سفرهای تابستانی در سطح استان، خودروهای این اداره کل در جهت همکاری، کنترل و نظارت در اختیار پاسگاه‌های پلیس راه استان قرار داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، به نقل از، مهدی گرجی با عنایت به شروع و افزایش اوج تقاضا جهت سفرهای تابستانی هموطنان عزیز و به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر به مسافرین، طرح نظارت و كنترل تردد وسايل نقليه در محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه استان شروع گردیده است.

معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ادامه داد: در راستای اجرای این طرح در سطح استان، خودروهای این اداره کل در جهت همکاری، کنترل و نظارت در اختیار پاسگاه‌های پلیس راه استان قرار داده شده است.

وی، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح، برنامه‌ریزی های لازم برای افزایش کیفیت خدمات رسانی، ایجاد و فراهم نمودن شرایط ایمن سفر و آسایش خاطر هموطنان گرامی می باشد.

گرجی، افزود: هموطنان گرامی با مراجعه به سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور به نشانی www.۱۴۱.ir، تلفن گویای ۱۴۱ و اپلیکیشن آن، رباط و تلگرام ۱۴۱ ضمن دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها می‌توانند هر گونه شکایت را نیز مطرح نمایند. همچنین سرشماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و ۲۰۰۰۱۴۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان و مسافران بابت آخرین وضعیت راه‌ها است .

معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ثابت ۹- ۳۲۳۴۲۱۳۷ - ۰۵۶ آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران گرامی می‌باشد همچنین همشهریان عزیز میتوانند از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ به صورت مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی ارتباط برقرار نمایند.