شناسهٔ خبر: 56306 - سرویس استان‌ها

آغاز طرح بیمه تکمیلی رانندگان جاده‌ای در گلستان

باربری کامیون طرح ثبت نام بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث حدود ۱۲ هزار راننده شاغل در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره راهداری  استان گلستان، مهدی میقانی. مدیر کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای این استان گفت: رانندگان شاغل در بخش حمل‌و‌‌نقل کالا با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند رانندگان، مستقر در تشکل‌های صنفی کارگری بخش حمل و نقل جاده‌ای استان و ارائه اطلاعات مورد نیاز مانند اصل و کپی کارت هوشمند، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی خود و همسر و شماره شبای حساب بانکی، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه طرح بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان با هدف بهبود وضعیت رفاهی و حمایت‌های اجتماعی رانندگان در دو مرحله و بدون پرداخت هزینه و رایگان، اجرایی می‌شود، افزود: در مرحله اول، رانندگان و همسران آن‌ها و در مرحله بعد، دیگر اعضای خانواده ایشان تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی درباره زمان اجرایی شدن بیمه تکمیلی رانندگان توضیح داد: زمان شروع قرارداد از تاریخ ۱۵ مرداد ماه است و رانندگان پس از اتمام دوره ۱۵ روزه ثبت نام و بارگذاری آن در سامانه رانندگان می توانند از مزایای این طرح بهره ببرند.