شناسهٔ خبر: 56336 - سرویس جاده‌ای

یک مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خبر داد:

افزایش بارنامه‌های صادر شده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای كالا

حسین متولی حبیبی مدیركل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از اولین ساعت بامداد امروز سه‌شنبه دوم مرداد ماه تا ساعت ۱۵، بالغ بر ۵۱ هزار و ۲۶۲ بارنامه در سامانه بارنامه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای كشور به ثبت رسیده و این روند افزایشی همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حسین متولی حبیبی مدیركل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان  اظهار داشت: از اولین ساعت بامداد امروز سه‌شنبه دوم مرداد ماه تا ساعت ۱۵، بالغ بر ۵۱ هزار و ۲۶۲ بارنامه  در سامانه بارنامه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای كشور به ثبت رسیده و این روند افزایشی همچنان ادامه دارد. 

متولی حبیبی افزود: اطلاعات بارنامه‌های صادر شده از ساعت صفر بامداد امروز تا ساعت ۱۵ حاكی از فعالیت و تلاش شبانه‌روزی رانندگان عزیز ناوگان حمل‌ونقل كالا در استان های مختلف در حمل كالاها از مبادی به مقاصد مختلف در كشور است، كه نسبت به همین ساعت در روز گذشته تعداد بارنامه‌های صادر شده به میزان یك هزار و ۲۶۲  بارنامه افزایش  داشته است.

وی خاطرنشان كرد: بر اساس آخرین آمارهای ثبت شده در حال حاضر بالغ بر ۴۳۰۰ شركت حمل‌ونقل كالای داخلی و ۴۸۳ هزار نفر راننده ناوگان باربری در بخش جابه‌جایی كالا در كشور فعالیت دارند.