شناسهٔ خبر: 56413 - سرویس استان‌ها

از سوی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی

اطلاعيه بیمه‌های تکمیلی درمان عمر و حوادث رانندگان منتشر شد

کامیون فرسوده اطلاعيه بیمه‌های تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از سوی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از  اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان شمالي، اطلاعيه بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان به منظور بهبود وضعیت رفاهی و حمایت اجتماعی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و خانواده‌های آنان منتشر شد.

براساس این خبر، با پیگیری‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور قرارداد بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان توسط کانون انجمن‌های صنفی موسسات و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای کالای داخلی کشور منعقد شد.

رانندگان بخش باری با در دست داشتن مدارک ذیل می‌توانند از تاریخ ۱/۵/۹۷ لغایت ۱۵/۵/۹۷ به مراکز صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت(کارت هوشمند) در استان محل زندگی خود مراجعه تا نسبت به ثبت نام خود و همسر از مزایای بیمه‌ای تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگی اقدام نمایند.

 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

  1. و کپی کارت هوشاصل مند راننده

۲- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی راننده و همسر

۳- ارائه شماره حساب شبا متعلق به راننده جهت درج در سامانه مربوطه

 

 لازم به ذکر است در این مرحله فقط ثبت نام صورت می‌گیرد و زمان شروع قرارداد از تاریخ ۱۵/۵/۹۷بوده که متعاقبا نوع خدمات و سقف پوشش‌های بیمه‌ای و جزئیات تکمیلی اطلاع‌رسانی خواهد شد.