شناسهٔ خبر: 56456 - سرویس مسکن و شهرسازی

کسب مقام نخست خراسان‌رضوی در ثبت‌نام کاندیداهای هیات‌مدیره نظام مهندسی کشور

نظام مهندسی خراسان رضوی نشست مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی برگزار شد و آن استان مقام اول ثبت نام کاندیداهای هیات مدیره نظام مهندسی را در کشور، کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی، در این نشست مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: این استان مقام اول ثبت نام کاندیداهای هیئت‌مدیره را در بین استان‌های کشور بدست آورده است.

دکتر محمدرضا اخوان عبداللهیان افزود: به حمدالله مهندسین داوطلب عضویت در هیئت مدیره استقبال خوبی را در هفت رشته ساختمانی داشتند.

 وی اظهار امیدواری کرد: در مهرماه سالجاری انتخاباتی خوب، سالم و با نشاط در فضایی آرام، در شأن و منزلت مهندسین برگزار خواهیم کرد.

در ادامه نشست مهندس سعید حسین پور گزارشی از فعالیت های یک ماهه هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره را بیان داشت و افزود: در مجموع ۱۰۵ نفر کاندیدا ثبت نام، که ۵ نفر به دلیل نقص پرونده حذف و پرونده ۱۰۰ نفر دیگر جهت تایید صلاحیت در حال بررسی است.

 وی تصریح کرد: در انتخابات هیئت مدیره ۱۵ نفر اصلی و ۷ نفر علی البدل برای یک دوره سه ساله با رأی اکثریت اعضای سازمان نظام مهندسی انتخاب می شوند.

شایان ذکر است هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی قبل از نیمه اول مهرماه سال جاری در مشهد و شهرستان های استان برگزار می شود.

 لازم به ذکر است؛ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در حال حاضر بیش از ۳۷ هزار عضو در ۷ رشته ساختمانی دارد.