شناسهٔ خبر: 56508 - سرویس استان‌ها

استاندار قزوین:

مشکل تعاونی‌های مسکن توسط وزارت کار تا پایان سال تعیین تکلیف شود

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با بیان اینکه مشکل تعاونی‌های مسکن مهر به سادگی برطرف نمی‌شوند، گفت: مسئول حل مشکلات این حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که باید تا پایان سال در استان مرتفع شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای مسکن استان که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه و همچنین اعضای این شورا در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، عنوان کرد: طرح مسکن مهر با مشکلات زیادی روبرو بوده و انگار باید تنها یک وزارتخانه برای حل این مشکلات ایجاد کنند چرا که گویی تا قیامت مشکلات این بخش ادامه خواهد داشت.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکل تعاونی‌های مسکن مهر در استان باید اقدام کنند، ادامه داد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز باید برای رفع مسایل پیش روی این بخش از جمله مشکل پیمانکاران، بیمه، امور مالیاتی و شهرداری‌ها در اسرع وقت اقدام کند.

به گفته این مقام عالی استان، نیت مسئولان در ساخت مسکن مهر خیر بود اما به دلیل اقدام‌های بی حساب و کتاب، این حوزه مشکلات زیادی را برای نظام و مردم به وجود آورد.

زاهدی اظهار داشت: دولت دوازدهم با توجه به مشکلات موجود این بخش برای مردم، از روز نخست عزم خود را بر رفع معضلات آن جزم کرده است.

استاندار قزوین در پایان اضافه کرد: بسیاری از روز نخست اجرای طرح مسکن مهر با این رویه مخالف بودند چرا که ساخت مسکن باید توسط افراد متخصص شکل می‌گرفت تا بعدها با مشکلات کمتری در این بخش مواجه می‌شدیم.