شناسهٔ خبر: 56520 - سرویس بنادر و دریانوردی

انتصاب بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی

انتصاب طی مراسمی با حضور محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سید محمد جعفری به عنوان بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد در مراسم تکریم و معارفه بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی بر حساسیت و اهمیت سازمان بنادر در زنجیره تأمین کالا و گستردگی حوزه فعالیت های آن در مجموعه بنادر ،  بازرگانی و کشتیرانی تجاری کشور تأکید کرد و خواستار کنترل دقیق و مستمر فرآیندهای سازمان در ایفای بهینه وظایف در این زمینه شد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی وی برقراری تعامل موثر و ارتباط سازنده با دستگاه های نظارتی، نظارت بر فعالیت ها و عملکرد بازرسان مدیرعامل در بنادر تابعه، دریافت و بررسی شکایات مراجعین و مشتریان و پاسخگویی به آنان، استفاده بهینه از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تسهیل امور و تسریع در پاسخگویی، رسیدگی به شکایات پرسنل در سازمان مرکزی و بنادر و آموزش بازرسان و کارشناسان این حوزه و تهیه گزارش های نوبه ای در فاصله های زمانی مناسب را از مهمترین مأموریت های بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد.

در این مراسم همچنین، علی اکبری گزارشی از فعالیت های خود در طول تصدی مسئولیت بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی ارائه کرد و خواستار تصویب ساختار مناسب برای این مجموعه در سازمان بنادر شد .

گفتنی است، سید محمد جعفری، بازرس جدید مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی نیز  در این مراسم، گفت: تمام توان و تجربه خود را برای اجرای تکالیف و ماموریت های محوله به کار خواهد گرفت.

سید محمد جعفری دارای لیسانس اقتصاد بازرگانی و اخیرا بازرس ویژه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بوده است. رئیس حراست در گمرکات استان های هرمزگان، مازندران و آذربایجان غربی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، رئیس هیأت رسیدگی به تخلفات اداری شرکت ملی نفتکش، رئیس کمیسیون معاملات شرکت ملی نفتکش، از دیگر مسئولیت های قبلی وی است.