شناسهٔ خبر: 56613 - سرویس هوایی

مدیرکل فرودگاه مهرآباد:

مشکلات تاکسيرانی فرودگاه مهرآباد بررسی شد

تاکسی جلسه بهبود و ارزيابی عملکرد تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد با حضور مديرکل فرودگاه و مديرعامل‌های چهار شرکت تاکسيرانی مستقر در اين فرودگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد؛ اين جلسه به منظور بررسی مشکلات تاکسيرانان و ارائه راهکار برای رفع آنها و اتخاذ تصميمات در جهت ارتقاء سطح خدمت رسانی و سرويس‌دهی به مسافران برگزار شد.

 صفی نیا مديرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به تکريم ارباب رجوع و لزوم ارائه خدمات بهتر به مسافرين فرودگاه ها اظهار داشت: اکنون با هماهنگی و نظم در این موارد، باید در خصوص مدیریت پکپارچه و مکانیزه تاکسیرانی، ساماندهی خودروهای اینترنتی، راهکار مقابله با رانندگان غیر مجاز(آزادکارها)، مدیریت و ساماندهی مسافردهی و همچنین پیاده سازی تعرفه های سال 97 به یک انسجام و هدف واحد رسید .

وی  در اين جلسه گفت: تکريم ارباب رجوع و فرهنگ تعامل از محورهاي اصلي فعاليت هاي تاکسيراني و رانندگان اين حوزه است. لذا به منظور رفاه حال مسافران و ارتقاء  خدمت رساني، برنامه تامين نيازمندي هاي تاکسيراني نیز تا حدودی در این فرودگاه  اجرایی شد  .

صفی نیا گفت:  اتفاقاتی که در نوع حمل و نقل تاکسیرانی  به وجود آمده، نشان دهنده قابلیت هایی است که باید به آن توجه شود. بنابراین اقدامات نوآورانه، مبتکرانه و جوشش ایده های نو و قیمت مناسب  در جذب مسافر و دوری از تاکسی های اینترنتی مهم است و باید مدل های جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند ومکانیزه برای رقابت خلق شود .

صفی نیا ایجاد توازن در ارائه خدمات حمل ونقل تاکسیرانی با هماهنگی پلیس راهور و مسئولان فرودگاهی را  یک راهکار مناسب برای ارائه خدمات بهتر عمومی دانست .

در پايان مديرکل فرودگاه مهرآباد ضمن استماع سخنان مدیران عامل تاکسی رانی و نمایندگان رانندگان  با مثبت ارزيابي کردن اين نشست، گفت: با شناسایی کاستی ها باید در مسیر بهبود وضعیت کنونی پیش رفته و معضلاتی که در مسیر عملکرد شرکت های تاکسیرانی که منجر به نارضایتی رانندگان است را رفع کرد زیرا هدف اصلی که امنیت و آسایش مسافران فرودگاهی است باید تامین شود.