شناسهٔ خبر: 56766 - سرویس استان‌ها

با حضور استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛

بازدید از پروژه های عمرانی راه و شهرسازی در حاشیه مشهد مقدس

بازدید استاندار خراسان رضوی در برخی از مناطق حاشیه ای شهر مشهد حضور یافت و از پروژه های در دست اجرای اداره كل راه و شهرسازی استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ علیرضا رشیدیان طی این بازدید که به روال هر هفته انجام شد از مراحل اجرای مرکز جامع سلامت شماره ۳ در محدوده شهرک شهید مطهری که پیشرفت فیزیکی حدود ۸۵ درصدی دارد، دیدن کرد و برخی مباحث را پیرامون ارتقاي سطح خدمات دهی به مردم منطقه و تسریع در اجرای پروژه و بهره برداری آن در هفته دولت متذکر شد.

 وی همچنین از سالن ورزشی امام هادی(ع) با سه هزار مترمربع مساحت دیدن کرد که در هفته دولت بهره برداری خواهد شد.
 دو پروژه احداث مدرسه ۹ کلاسه واقع در ابرار یک و دو و نیز دبستان ۱۲ کلاسه واقع در خيابان زمان ۲۰ نيز از دیگر پروژه های در دست اجرای حاشیه شهر بود که استاندار خراسان رضوی از روند تکمیل و انجام مراحل نهایی ساخت آن دیدن کرد. 

وی بر تکمیل و راه اندازی این پروژه ها تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید تأکید کرد تا دانش آموزان منطقه بتوانند از این مدارس استفاده نمایند.
استاندار خراسان رضوی ضمن تاکید بر نقش و حضور دستگاه ها و بخش های مختلف در ارتقاء و بهبود سطح خدمات دهی به مردم این مناطق گفت: این مردم شایسته دریافت مطلوب ترین خدمات هستند و باید همه نهادها اعم از دولتی، عمومی و خیرین به این حوزه ورود گسترده تری داشته باشند.