شناسهٔ خبر: 5683 - سرویس ریلی

شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد:

آغاز دور جدید فروش بلیت قطار از فردا / وضعیت موجودی بلیت‌ قطار در ادامه سفرهای نوروزی

نوروز- قطار فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شركت حمل و نقل ریلی رجا برای حدفاصل تاریخ‌های ۱۶ فروردین لغایت ۲۳ اردیبهشت سال۱۳۹۴ از ساعت ۷ صبح روز فردا یك‌شنبه ۹ فروردین ماه به صورت غیر حضوری آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت رجا با اعلام عرضه به صورت اینترنتی‌، سامانه‌ هم‌قطار و فروش تلفنی در روش غیرحضوری خرید بلیت قطار افزود: متقاضیان سفر با قطار می‌توانند عملیات خرید خود را از طریق سایت فروش اینترنتی رجا به نشانی http://ticket.raja.ir، سامانه‌ «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) و فروش تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ انجام دهند.

متقاضیان خرید از طریق سامانه «هم‌قطار»، می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار خرید به سایت رجا مراجعه كرده یا از طریق USSD ، اپراتورهای همراه اول با وارد كردن كد #۷۹۷*۷۲۰* و اپراتورهای رایتل و ایرانسل با وارد كردن كد #۷۹۷* اقدام به خرید كنند.

 در فروش‌های اینترنتی، تلفنی و سامانه «هم‌قطار»، علاوه بر این كه امكان پرداخت از طریق كلیه كارت‌های عضو شبكه شتاب با داشتن رمز دوم امكان پذیر است، شرایط لازم نیز برای گرفتن پرینت در همان لحظه و هر مكان وجود دارد و نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیت قطار قبل یا بعد از  آن نیست.

براساس این خبر فروش بلیت قطارهای مسافری از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش برای بازه زمانی فوق، از ساعت ۸:۳۰ صبح روز یك‌شنبه ۹ فروردین ماه آغاز می‌شود.

عملیات فروش بلیت قطارهای بین‌المللی (تركیه) نیز از ساعت ۱۲ ظهر همین روز، از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر كشور انجام می‌شود.

 رجا از هم‌وطنان گرامی درخواست كرد: بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند و از اصلاح آن اطیمنان حاصل كنند.

بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی می‌شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 روابط عمومی رجا در خصوص وضعیت موجودی بلیت‌ قطارهای این شركت در ادامه سفرهای نوروزی اضافه كرد: بلیت قطارهای رجا در مسیرها و قطارهای مختلف كماكان موجود بوده و علاقه‌مندان به سفر با قطار می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب از این وسیله نقلیه ایمن استفاده كنند.

 هم‌وطنان گرامی برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن‌های ۱۵۳۹ (از تهران) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ (از شهرستان‌ها) تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شركت به نشانی www.raja.ir مراجعه كنند.

 شماره پیامك ۳۰۰۰۱۳۹ شركت رجا نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شركت است.