به گزارش روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، محمدرضا باقرىفرد از ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت در اين اداره كل خبر داد.
باقرىفرد اظهار داشت: با عنایت به بخشنامه ریاست محترم جمهور و دستورالعمل استانداری، سازمان برنامه و بودجه در خصوص ارائه خدمات از طریق میز خدمت (حضوری و الکترونیکی ) به منظور جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمانهای اداری دستگاههای اجرایی، پیشگیری از برقراری ارتباط غیراصولی و مفسدهآمیز و در راستای اجرای حقوق شهروندی و همچنین تسهیل در امورات شهروندان شریف حوزه استحفاظی نسبت به راهاندازی میز خدمت حضوری برای ارائه خدمات به اربابرجوع اقدام کرده است.
وى ادامه داد: درتلاشيم در آیندهاى نزديك نسبت به ارائه خدمات ازطریق الکترونیکی نيز اقدام نماييم.
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در ادامه افزود: در ابتداى مردادماه سال جارى كليه خدمات به اربابرجوع از این طریق میزخدمت حضوری انجام میپذیرد هرچند كه قبلاً نیز چنین میزی در نظام اداری تعریف و وجود داشت که مسئول مربوطه صرفاً وظایف راهنمایی و اطلاعات حضور و محل کارکارکنان به اربابرجوع را انجام میداد .
وى تصريح كرد: درحال حاضر استقرار میزخدمت تحت هیچ شرایطی تشریفاتی نبوده و برای ارائه خدمات مستقر شده است.
باقرى فرد با بیان اینکه مسؤول میزخدمت حضوری فردی شایسته، مورد اعتماد و آشنا به حقوق شهروندی است افزود: میزخدمت، پل ارتباطی اربابرجوع با این اداره کل است و میز مذکور طیف وسیعی از خدمات را در برخواهد داشت.
وى درپايان خاطرنشان كرد: شهروندان گرامی میتوانند فقط ازطریق میزخدمت حضوری با اداره کل ارتباط داشته باشند و در قبال درخواست، تقاضای ارائه خدمات،دریافت رسید کرده و موضوع مورد درخواست خود را پیگیری نمایند./