شناسهٔ خبر: 5691 - سرویس استان‌ها

راه نهاوند – آورزمان – ملایر چهارخطه می‌شود

جاده مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه وشهرسازی استان همدان از ارتقاء راه نهاوند – آورزمان – ملایر به چهارخطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع گفت: این امر در راستای حذف نقاط حادثه خیز و ارتقاء راههای اصلی استان به چهارخطه انجام شده است.

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل افزود: با چهارخطه کردن این مسیر که ازراههای پر ترافیک و دارای آمار تصادفات بالا بوده ، شاهد کاهش آمار تصادفات و ایمنی بیشترو نجات جان هم میهمانان خود خواهیم بود. 

نادیان ادامه داد: در سال 94 نسبت به تسریع در چهارخطه کردن محور پرترافیک و حادثه خیز نهاوند- آورزمان – ملایر اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی یادآورشد: در این خصوص، عملیات اجرایی چهار کیلومتر اول مسير مذكورکه در سالهای قبل شروع شده بود و در سال 93 با قدرت بیشتری ادامه پیدا کرده و با انفجار اخیر ، ترانشه های باقیمانده در طول چهار کیلومتر، مسير مذکور در شرف اجرای بیس و آسفالت و بهره برداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مناقصه چهار خطه نمودن قطعه بعدی از این مسیر به طول 5/4 کیلومتر در حال انجام است که به امید خدا در ابتدای سال 94 با انتخاب پیمانکار مناسب، عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.
نادیان در پایان خاطرنشان ساخت: در صورت تامین اعتبار کافی در طی دو سال آینده شاهد بهره برداری از این قطعات ذکر شده به طول هشت کیلومتر خواهیم بود./