شناسهٔ خبر: 56975 - سرویس ریلی

محمدزاده در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد:

توسعه فرهنگ حمل‌و‌نقل ریلی با کمک خبرنگاران

سعید محمد زاده سعید محمد زاده مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی از خبرنگاران قدردانی و به نقش این بخش تاثیر گذار جامعه در توسعه فرهنگ حمل‌و‌نقل ریلی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی راه‌آهن، معاون وزیر راه و شهرسازی در این پیام با اشاره به سوگند خداوند به قلم و به آنچه با قلم مى‌نویسند، نوشت: به بهانه ۱۷مرداد، گرامی‌داشت شهادت شهید صارمی جا دارد تا پاسداشتی داشته باشیم در مقام کسانی که برای اهداف عالی جامعه در تلاشند.

او در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر امید به فردایی روشن در بخش حمل و نقل ریلی آورد: از خداوند برای موفقیت‌های شما در این عرصه و توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی آرزوی توفیق دارم.

متن کامل این پیام در ادامه آورده شده است:

سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند

خداوند سوگند یاد کرد به قلم و به آنچه با قلم مى‌نویسند؛ چرا که قلم و کتابتى که به واسطه قلم انجام مى‌شود، از نعمت‌هاى الهی است که به انسان هدیه شده است. 

به بهانه ۱۷مرداد و گرامی‌داشت شهادت شهید صارمی، جا دارد تا پاسداشتی داشته باشم از مقام کسانی که برای اهداف عالی جامعه در تلاش هستند.

با تبریک این روز، از زحمات شما عزیزان که پل ارتباطی میان مردم و مسولین هستید تشکر کرده و از خداوند برای موفقیت‌های شما در این عرصه و توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی آرزوی توفیق دارم.

به امید فردایی روشن در بخش حمل و نقل ریلی.

سعید محمد زاده
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران