شناسهٔ خبر: 56984 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل خبر داد:

اتمام محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار تا یک ماه آینده

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اتمام محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار تا یک ماه آینده و بهره‌‌برداری از این پروژه بزرگ استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: ما چند پروژه بزرگ استانی را در دست افتتاح و بهره‌برداری داریم که تلاش می‌کنیم تمام ایم پروژه‌ها را با حضور مسئولان وزارت راه بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر راهدارخانه بودالالو آماده بهره‌برداری شده و از امسال همکاران ما در این راهدارخانه مستقر خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ماه‌های آینده با حضور منتظر معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این راهدارخانه را در ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۸۰۰ مترمربع زیربنا افتتاح خواهیم کرد.

عضو شورای اداری استان اردبیل از صرف بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این راهدارخانه خبر داد و بیان کرد: در کنار این پروژه سعی داریم تا پروژه پاسگاه پلیس راه اردبیل – آستارا که در چند روز آینده تکمیل می‌شود به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان با بیان اینکه قول احداث سه پاسگاه را در محورهای مواصلاتی اردبیل داده بودیم که هر سه پروژه با عنایت الهی احداث و در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل پاسگاه اردبیل – آستارا، اردبیل- سرچم و گرمی – بیله‌سوار بود که پروژه پاسگاه گرمی - بیله‌سوار نیز در حال ساخت بوده و تا چند ماه آینده وارد فاز بهره‌برداری خواهد شد./