شناسهٔ خبر: 57038 - سرویس استان‌ها

حسینی مطرح کرد؛

لزوم تسریع عملیات احداث چهار خطه جونقان

داریوش حسینی مدیرکل راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری در خصوص مسائل و مشکلات شهر جونقان در شهرداری این شهر حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری، در نشستی که به منظور بررسی مشکلات شهر جونقان در این حوزه برگزار شد؛ داریوش حسینی مدیرکل راه وشهرسازی بعد از استماع نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهردار و رئیس شورای شهر جونقان گفت: باتوجه به اینکه شهر جونقان هفتمین شهر پرجمعیت استان می‌باشد، ضرورت توجه همه جانبه در حوزه راه و نوع بافت و شهرسازی و رفع کاستی‌های موجود را می‌طلبد.

وی خاطر نشان کرد: مسیر چهارخطه منتهی به شهر جونقان از اهمیت بالایی در کاهش تصادفات و افزایش رونق این شهر برخوردار است، باتوجه به وجود شهرک صنعتی و قرار گرفتن این شهر در محور ارتباطی شهرستان فارسان به شهرستان اردل و شهرستان کیار تکمیل این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسینی همچنین افزود: در فاز دوم این طرح ایجاد دسترسی‌های لازم درخصوص پمپ گاز این مسیر، همچنین ورودی شهرک صنعتی و بیمارستان سینا لحاظ گردیده تا از میزان مخاطرات این ناحیه به طرز چشمگیری کاسته شود.

وی همچنین تصریح کرد: ایجاد کمربندی شهرجونقان به طول چهار کیلومتر بار ترافیکی موجود در شهرجونقان را به نحو مطلوبی کاهش خواهد داد که ضرورت توجه شهرداری شهر را در این خصوص می‌طلبد.

مدیرکل راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری از عزم خود و مجموعه راه وشهرسازی در خصوص همکاری با شهرداری جونقان در بحث شهرسازی و مشکلات این حوزه خبرداد و خاطر نشان کرد؛در خصوص واگذاری زمین جهت ساخت مسکن اجتماعی، رفع تصرفات و همکاری با شهرداری نهایت تلاش خود را خواهد داشت.

وی در نهایت ضمن قدردانی از زحمات شهرداری و شورای شهر جونقان، از ضرورت ایجاد تفرجگاه و مکان‌های تفریحی و ایجاد بوستان در جهت استفاده عموم و جذب گردشگر سخن گفت و از شهرداری خواست تا با رسیدگی هرچه بیشتر به این حوزه موجب رونق این شهر گردد.