شناسهٔ خبر: 57080 - سرویس استان‌ها

سرپرست اداره کل راهداری استان همدان خبر داد؛

بهره برداری از زیرگذر سرخ آباد قبل از زمستان

بازدید سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، در حاشیه بازدید از روند ساخت پروژه زیرگذر سرخ‌آباد گفت: عملیات اجرایی زیرگذر سنگستان - سرخ‌آباد در محور همدان، ملایر تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده، سرپرست اداره کل راهداری این استان در حاشیه بازدید از روند ساخت این پروژه با اشاره به اینکه هم اکنون احداث این طرح در دست اقدام است، اظهار داشت: تاکنون این طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، افزود: ۲۰۰ میلیون تومان از این مبلغ از محل اعتبارات استانی و دو میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات سازمان راهداری تامین شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در این نقطه از محور همدان ملایر گره ترافیکی وجود دارد، یادآور شد: با احداث این زیرگذر ایمنی منطقه قطعا افزایش یافته و ترافیک به شکل ایمن هدایت خواهد شد.

گفتنی است تاکنون ۲۱ زیرگذر در استان همدان به بهره برداری رسیده است، ۲ طرح نیز در استان همدان در حال اجرا است که با زیرگذر سنگستان شمار زیرگذرها در مجموع به ۲۴ مورد می رسد./