شناسهٔ خبر: 57109 - سرویس هوایی

مديرکل فرودگاه‎های استان گلستان خبر داد:

آغاز عمليات اعزام بيش از ۴۰۰۰ زائران گلستانی خانه خدا از فرودگاه گرگان

اعزام حجاج مديرکل فرودگاه‎های استان گلستان از آغاز عمليات اعزام ۴۰۰۰ زائر گلستانی از فرودگاه گرگان به مقصد جده خبر داد.

به گزارش روابط‎ عمومی فرودگاه‎های استان گلستان، رامین آذری خدمت به زائران خانه خدا را توفیقی بزرگ برای مسئولان و کارکنان فرودگاه عنوان کرد و گفت: پروردگار متعال را شاکریم که توفیق خدمت به میهمانان خود را نصیب ما کرد و ما از ماه‎ها قبل جهت استقبال از زائران حج تمتع امسال برنامه‎ریزی و تلاش ویژه‎ای کرده‎ایم تا خاطره این سفر روحانی با شیرینی سفری سهل در این فرودگاه به کام آنها ماندگار شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش‎های مختلف فرودگاهی اعم از نصب و به‎روزرسانی سیستم‎های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاهی و تسهیلات و تجهیزات ترمینالی و ارتقای خدمات در ترمینال‎ها در قالب  طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی گفت: در جلسات مشترک متعددی که با ادارات و ارگان‎های دخیل در عملیات حج داشتیم، هماهنگی‎های لازم برای اعزام و پذیرش حجاج انجام شده است و امیدواریم بتوانیم با عملکرد مطلوب همه دستگاه‎های ذی‎ربط سربلند از این امتحان بیرون آمده و خدمتگزاران خوبی برای ضیوف الرحمن باشیم.

آذری افزود: زائر گلستانی حج تمتع طی ۵ روز و در قالب ۲۷ کاروان و با ۱۴ پرواز شرکت هواپیمایی سعودی عازم سرزمین وحی خواهند شد.

گفتنی است، اولین گروه زائران گلستانی طی مراسمی با حضور استاندار، نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و فرماندهان انتظامی استان در روز ۲۰ مرداد بدرقه شدند.