شناسهٔ خبر: 57215 - سرویس جاده‌ای

در سفر به استان فارس صورت گرفت:

بازديد سرزده معاون وزير راه و شهرسازی از پايانه بار اكبرآباد شيراز/ پیگیری مطالبات رانندگان

حسن نیا رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن بازديد از پايانه بزرگ بار شيراز، با رانندگان تلاشگر حوزه حمل‌ونقل جاده‌اي كالا كه در اين پايانه حضور داشتند، ديدار كرد و از نزديك در جريان نقطه نظرات و مشكلات آنان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این بازدید همچنین نحوه تحقق مطالبات رانندگان مانند بیمه تكمیلی، توزیع لاستیك، تأمین روغن با قیمت مصوب را بررسی و از سالن اعلام بار و سایر بخش‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای كالای شیراز و استان فارس بازدید كرد.

براساس این گزارش مهندس حسن‌نیا  ضمن بازدید از راه‌های مواصلاتی استان فارس، جنوب فارس و لارستان و راه‌های روستایی منتهی به شیراز ، با خانواده مرحوم محمدحسن فتحی راهدار از خود گذشته شهرستان داراب كه اوایل سال‌جاری در حین انجام فعالیت‌های راهداری جان خود را از دست داد، دیدار كرد.

شایان ذكر است در جریان بازدید از راه‌های مواصلاتی استان فارس نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، مدیركل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم و مدیركل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی كردند.