شناسهٔ خبر: 57287 - سرویس استان‌ها

جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره حراست راه و شهرسازی خراسان شمالی

حراست باید به قانون‌مداری کمک کند

لجستیک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: انتظار من از حراست اداره کل این است که کمک کند مدیرکل و تمام همکارانی که عضو این سیستم هستند بر مدار قانون حرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا  مصطفی‌زاده، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره حراست اداره کل که با حضور معاون اجرایی مرکز حراست وزارت متبوع، معاون هماهنگی امور استان های مرکز حراست وزارتخانه، مدیرکل حراست استان، معاون اداره اطلاعات استان و معاونان و روسای ستادی و شهرستانی اداره کل برگزار شد.

وی عنوان کرد : حراست کار بسیار تخصصی است و می تواند با ابزارهای حراستی که در دست دارد و در کنار مدیریت سیستم و به کمک هم مثل دو تیغه عمل کنند که با این کار راندمان خوبی ایجاد خواهد شد.

مصطفی‌زاده افزود: ما کار می کنیم که مشکل مردم حل و فصل شود و ما خدمتگزار مردم هستیم و باید مردم از ما رضایت کامل داشته باشند و مردم دنبال مطالبات خود هستند و این حق مردم است .

معاون اجرایی مرکز حراست وزارت متبوع نیز در این جلسه افزود: باید تلاش کنیم که زندگی شهروندان ارتقا پیدا کند و باید با مردم صادق و شفاف باشیم که این شفافیت می تواند رقابت ایجاد کند.

دراین مراسم مهران سلماسی به عنوان رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات ابوالفضل شکیبا تقدیر شد./