شناسهٔ خبر: 57365 - سرویس استان‌ها

بازدید نماینده مجلس از پروژه یک راه روستایی در خراسان شمالی

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه راه روستایی جرگلان به قازان قایه در استان خراسان شمالی بازدید کردند.

به گزارش وزارت راه و شهر سازی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان شمالی از بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه راه روستایی جرگلان به قازان قایه در استان خراسان شمالی خبر داد .

علی علیمردانی گفت:  محور حصارچه بالا به قازان قایه به طول ۵۳ کیلومتر است و از روستای قره پالچق از توابع شهرستان راز و جرگلان شروع مي شود. طي بازديد مسئولین محترم استاني، روند پيشرفت پروژه مورد بررسي قرار گرفت و ضمن پيگيري مسايل اعتباري، نكات اجرايي نيز به پیمانکار گوشزد شد.

وی اضافه کرد : از ۵۳ کیلومتر این محور ۳۱ کیلومتر آن در محدوده استان خراسان شمالی و مابقی در محدوده استان گلستان می باشد . با احداث این محور روستاهای زیادی با تعداد جمعیت ۸۵۰۰ خانوار از نعمت راه مناسب برخوردار خواهند شد .

مهندس علیمردانی به بحث مالی و اعتباری پروژه اشاره کرد و افزود : اعتبار مورد نیاز جهت احداث این ۳۱ کیلومتر راه ، مبلغ ٣٠٠ میلیارد ریال است./