شناسهٔ خبر: 57370 - سرویس استان‌ها

در خراسان شمالی صورت گرفت

ملاقات مردمی با معاونت بازآفرینی شهری

جلسه ملاقات مردمی شهروندان با معاونت بازآفرینی شهری و مسکن و معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، داود دانشمند، مسوول اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  راه و شهرسازی این استات گفت: در این ملاقات که در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، ۸ نفر از شهروندان با مهندس عمادیانفر ، معاونت بازآفرینی شهری و مسکن و ایران‌پناه، معاونت املاک و حقوقی دیدار داشتند.

وی افزود: در این دیدار مهندس عمادیان‌فر با ۴ نفر از شهروندان ملاقات چهره به چهره داشتند که به مشکلاتی در خصوص انصراف مسکن مهر، اضافه واریزی مسکن مهر و محوطه سازی مساکن مهر در حوزه مسکن پاسخ دادند.

دانشمند بیان کرد: همچنین آقای ایران‌پناه نیز در حوزه املاک و حقوقی با ۴ نفر از شهروندان دیدار داشتند که  مشکلاتی درباره  واگذاری زمین ، زمین های تصرف شده، مطرح و دستورات لازم مطرح شد.

براساس این خبر افرادی که خواهان ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی استان یا هریک از معاونت‌ها هستند می توانند با مراجعه به سایت WWW.nkh.mrud.ir جهت دیدار اقدام  کنند و ثبت نام متقاضیان تنها از طریق سایت اداره کل میسر خواهد بود./