شناسهٔ خبر: 57419 - سرویس استان‌ها

بابت تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی صورت گرفت؛

ملاقات مردمی هفتگی در میز خدمت در راهداری هرمزگان

ميزخدمت طرح و بررسی مشکلات در ملاقات‌های مردمی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان طی هفته‌های گذشته انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، ملاقات مردمی طبق سنوات گذشته برگزار شد که از ۴۰ مورد ملاقات مردمی ،۱۰مورد مربوط به حوزه راهداری ۱۱مورد مربوط به حوزه فنی و نظارت و بهره برداری و ۱۳مورد مربوط به حوزه حمل و نقل و ۶ مورد مربوط به حوزه توسعه و مدیریت و منابع مالی بود ،که مورد بررسی قرار گرفت .

 این طرح که روزهای سه شنبه هر هفته در میز خدمت این  اداره کل برگزار می‌شود باعث شده است که متقاضیان با ارائه درخواستهای خود متناسب با روند اداره  و پاسخگویی به موقع مدیر و معاونین مستقر در میز خدمت به افزایش رضایت شهروندان کمک بسیاری کرده باشد .

هدف از این امر،تکریم ارباب رجوع ،رعایت حقوق شهروندی، رضایت مندی مردم از اداره و ارتقاء سلامت اداری و جلوگیری از سرگردانی مردم در مجموعه هایی است که نیاز به خدمت دارند که یکی از اولین اهداف استقرار میز خدمت جلوگیری از تضییع حقوق مراجعین در اداره میباشد .از نتایج این اقدام میتوان به صرفه جویی در وقت مراجعین،سرعت و دقت در انجام کار برشمرد.