شناسهٔ خبر: 57481 - سرویس استان‌ها

باحضور مسئولان و مردم منطقه صورت گرفت؛

دو کلنگ زنی و یک افتتاح پروژه راهسازی در شهرستان مهر

کلنگ زنی با حضور مسئولین و مردم دو کلنگ زنی و یک افتتاح پروژه راهسازی در شهرستان مهر صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، با حضور مسئولین و مردم دو کلنگ زنی و یک افتتاح پروژه راهسازی در شهرستان مهر صورت گرفت.

باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در خصوص پروژه تنک مهر اظهار داشت : این محور یکی از خواسته های مردم مهر طی چند سال اخیر بوده و با پیگیری های صورت گرفته عملیات اجرایی آن آغاز شد. دیگر پروژه مهر مزیجان اسیر است و پیمانکار این پروژه نیز از امروز فعالیت خود راشروع کرده و امید واریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن باشیم .

وی  در خصوص افتتاح محور نورآباد وراوی هم افزود : با احداث این محور مسیر دسترسی مردم وراوی به نورآباد از ۱۵ کیلومتر به ۷ و نیم کیلومتر کاهش یافته است و بیش از ۳۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی صورت گرفته و در این مسیر ۱۶۰ تابلو راهنمایی و اطلاعاتی و هشداردهنده و ۲۰۰ چشم‌گربه‌ای نصب شده است. در این پروژه سه دستگاه آب‌نمای لوله‌ای به طول ۸۰ متر و به مساحت ۶۴۰ مترمربع احداث شده است تا در مواقع بارندگی از مسدود شدن این محور جلوگیری شود .

در آیین کلنگ زنی دو پروژه تنگ مهر و و مهر مزیجان به اسیر، علوی نماینده محترم مردم شریف لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، باقری فرد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان، موسوی فرماندار مهر وهمچنین مسئولین محلی و مردم حضور داشتند.