شناسهٔ خبر: 57514 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان اعلام كرد:

بهره‌برداری از ۳۱ پروژه عمرانی راه و شهرسازی در هفته دولت/ بهسازی راه‌های روستایی در اولویت

حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از بهره‌برداری ۳۱ پروژه عمرانی از محل اعتبارات ملی و استانی و كلنگ زنی سه پروژه همزمان با هفته دولت در سطح استان با حضور مقامات استانی و كشوری خبر داد. وی مهم ترین پروژه های قابل افتتاح را بهسازی و آسفالت راه های روستایی بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از راه و شهرسازی گلستان،حسین محبوبی، مدیر کل راه و شهرسازی این استان از بهره‌برداری ۳۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یکصد و شصت و سه میلیارد و نود چهار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی و كلنگ زنی ۳ پروژه همزمان با هفته دولت در سطح استان با حضور مقامات استانی و كشوری خبر داد.

وی گفت: این پروژه ها شامل  ۱۳ پروژه در حوزه مهندسی ساخت ، ۱۶ پروژه در حوزه باز آفرینی شهری و ۲ پروژه شهرسازی و معماری می شود.

وی از جمله مهم ترین پروژه های قابل افتتاح را بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان های  استان و بهره برداری از ساختمان های فرمانداری رامیان و مراوه تپه و ساختمان اداری اداره کل بهزیستی استان ذکر کرد.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان از آغاز پروژه احداث چهار خطه و بهسازی فاز دوم محور خوش ییلاق، به طول ۲۵ كیلومتر به عنوان یكی از مهم ترین پروژه های بخش راهسازی استان نام برد كه در هفته دولت عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد./