شناسهٔ خبر: 57516 - سرویس مسکن و شهرسازی

در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود؛

دستیابی به رابطه توده و فضا در بافت شهرها بر اساس زمینه تاریخی، اجتماعی، کالبدی و محیطی

پوستر دویست و هفتمین گفتمان از سلسله گفتمان‌های نقد معماری و شهرسازی تحت‌عنوان دستیابی به رابطه توده و فضا در بافت شهرها بر اساس زمینه تاریخی، اجتماعی، کالبدی و محیطی با حضور محمدسعید ایزدی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری و جمعی از معماران و شهرسازان، دوشنبه پنجم شهریورماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این نشست که با همکاری انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز و جامعه مهندسان مشاور برگزار می‌شود، شیوا آراسته، سعید ایزدی، عبدالرضا گلپایگانی و سهراب مشهودی حضور دارند و به ارایه نقطه نظرات خود در رابطه با موضوع دستیابی به رابطه توده و فضا در بافت شهرها بر اساس زمینه تاریخی، اجتماعی، کالبدی و محیطی می‌پردازند.

دبیری این نشست برعهده سعید سادات‌نیا است و علاقمندان می‌توانند برای حضور در نشست فوق، روز دوشنبه پنجم شهریورماه ماه سالجاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به تالار استاد جلیل شهناز در خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

گفتنی است این نشست با حمایت خانه هنرمندان ایران و با همکاری فصلنامه بن، گروه شهرسازی و معماری جامعه مهندسان مشاور ایران، فصلنامه اندیشه ایرانشهر و فصلنامه جستارهای شهرساز برگزار می‌شود.