شناسهٔ خبر: 57590 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

اجرایی شدن طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل و نقل بار در خراسان جنوبی

راننده از اول مرداد ماه سال جاری طرح بیمه تکمیلی برای ۵۸۲۲ نفر رانندگان حمل‌ونقل کالا به همراه همسرانشان به صورت رایگان در خراسان جنوبی اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، از اول مرداد ماه سال جاری طرح بیمه تکمیلی برای ۵۸۲۲ نفر رانندگان حمل‌ونقل کالا به همراه همسرانشان به صورت رایگان اجرایی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، ادامه داد: رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا می‌توانند با مراجعه به دفتر انجمن های صنفی رانندگان استان( بار و مسافر) و با در دست داشتن کارت هوشمند و شماره شبای حساب بانکی خود و مشخصات شناسنامه‌ای همسر شامل شناسنامه و کارت ملی به مراکز صدور، تمدید و لغو برگ فعالیت کارت هوشمند در استان محل زندگی خود مراجعه و نسبت به ثبت نام جهت بهره مندی از مزایای این بیمه اقدام نمایند.

وی بیان کرد: بیمه تکمیلی رانندگان که یکی از نیازهای رانندگان بوده است مقررشده  بدون پرداخت هزینه در فاز نخست رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند. 

شهامت، در پایان خاطرنشان کرد:  بیش از ۷۰۷/۴هزار تن کالا در سال ۹۶ توسط ۶۳ شرکت حمل و نقل کالا از استان خراسان جنوبی به سراسر کشور جابجا شده است، همچنین ۸۷۵۷۹۰۵۳ راننده در بخش حمل و نقل کالا فعال می‌باشند.