شناسهٔ خبر: 57701 - سرویس بنادر و دریانوردی

آزادگان بندر خرمشهر تقدیر شدند

تقدیر به مناسبت گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان بندر خرمشهر تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، در نشستی با حضور رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی خرمشهر از سه تن از آزادگان بندر خرمشهر تقدیر شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در این نشست ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی گفت: موفقیت و جایگاه امروز ما به برکت خون شهدا و مردانگی های رزمندگان دفاع مقدس صورت گرفته است.

محمد محسنی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران الگوهای جاودانه ای برای ملت ایران هستند، افزود: نباید اجازه دهیم گذشت زمان باعث فراموشی رشادت ها و دلاوری های این عزیزان شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و فداکاری در تمام دنیا مورد توجه است، گفت: آزادگان در دوران دفاع مقدس درسهایی از مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی را به یادگار گذاشتند که فراموش شدنی نیست.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تأکید بر قدردانی و خدمت خالصانه به آزادگان اظهار کرد: وظیفه ما تجلیل از مردانگی و مروت آزادگان است و ما در قبال رفع نیازها و خواسته های این عزیزان مسؤل هستیم و باید طبق ضوابط و مقررات به وضعیت آن ها رسیدگی کنیم.

در ادامه آزادگان بندر خرمشهر به بیان خاطرات خود از سالهای اسارت، مشکلات درخواست ها و انتظارات خود پرداختند.

در پایان این نشست مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر به پاس فداکاری ها و رشادت های آزادگان این بندر با تقدیم لوح سپاس و هدیه از آنان تقدیر کرد.