شناسهٔ خبر: 57751 - سرویس ریلی

در بازدید از راه‌آهن آذربایجان صورت گرفت:

تاکید مدیرعامل راه‌آهن بر اعتلای سطح خدمات ریلی

بازدید سعید محمد‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل راه آهن، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، از اداره کل راه آهن آذربایجان بازدیدکرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل راه‌آهن، ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای کارمند راه آهن، هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد سازمان و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان راه آهن که برای اعتلاء و ارتقای جایگاه حمل و نقل ریلی اهتمام می ورزند برشمرد.

وی همچنین بر خدمت صادقانه به مردم و پایبندی به ارزش های سازمانی در جهت جلب رضایت ایزد متعال و اعتلای سطح خدمات حمل و نقل ریلی تاکید کرد.

در این دیدار مدیرعامل راه آهن ضمن گفتگو با کارکنان راه‌آهن، از نزدیک در جریان روند کاری و اجرایی این اداره کل قرار گرفت وکارکنان راه آهن آذربایجان نیز در محیطی صمیمی و دوستانه به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در ارتباط با مسائل و مشکلات پرداختند.

بازدید از ۱۴ پروژه در دست اجرای اداره کل راه آهن آذربایجان از جمله؛ توسعه فضای سالن ایستگاه راه آهن تبریز و راه اندازی سیستم گرمایش آن با حجم عملیات ۱۱۰۰مترمربع، دیوارکشی و محوطه سازی ایستگاه تبریز به طول ۴۵۰ متر و ۳۰۰ مترمربع حجم عملیات، ایجاد سالن تشریفات و همایش در ایستگاه تبریز در حجم عملیات ۵۰۰ مترمربع، تعمیرات اساسی ساختمانهای کنترل، ناوگان، اداره امور مالی و ساختمان نقلیه با حجم عملیات ۲۵۰۰ مترمربع و محوطه سازی ایستگاههای تبریز و آذرشهر با حجم عملیات ۵۵۰۰ مترمربع، از دیگر برنامه های مدیرعامل راه آهن در بازدید از اداره کل راه آهن آذربایجان بود.