شناسهٔ خبر: 57867 - سرویس هوایی

ایران‌ایر:

هما بلیت را به قیمت مصوب عرضه می‌کند/ نرخ نامتعارف بلیت هواپیما ربطی به ایران‌ایر ندارد

هواپیما هما شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: این شرکت بلیت را با قیمت مصوب عرضه می‌کند و در خصوص نرخ‌های نامتعارف و اعلام کلاس‌های خاص پروازی در برخی سایت‌های فروش بلیت مسئولیتی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  ایرنا، در هفته های اخیر و به بهانه آزادسازی نرخ ارز، برخی شرکت ها و سایت های فروش بلیت اقدام به افزایش بهای بلیت ها در مسیرهای داخلی و خارجی کرده اند؛ پس از ورود سازمان هواپیمایی کشوری به موضوع، این سایت ها شیوه جدیدی برای افزایش قیمت در پیش گرفته و بلیت کلاس عادی پروازها را به عنوان کلاس های خاص عرضه می کنند.

در این رابطه معصومه اصغرزاده مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: نرخ بلیت پروازهای هما در مسیرهای داخلی، مطابق با توافق سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های داخلی تعیین شده است.

وی افزود: این نرخ ها اکنون روی سیستم فروش هما اعمال شده اند و مسافران با مراجعه به دفاتر فروش رسمی این شرکت و یا تارنمای اینترنتی رسمی آن به نشانی ebooking.iranair.com می توانند بلیت مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گفته این مقام مسئول در ایران ایر، همچنین هموطنان طی تماس تلفنی با قسمت فروش هما به شماره ۴۶۶۲۱۸۸۸ می توانند نسبت به خرید بلیت در زمان و مسیر مدنظر خود با قیمت مورد تایید و نظارت این شرکت اقدام کنند.

اصغرزاده تاکید کرد: نرخ های غیرمتعارفی که از سوی برخی از سایت های فروش بلیت ارایه می شود به دلیل بهره گیری از روش های نادرست و اعلام نرخ کلاس‌های خاص به جای کلاس های عادی در پروازهای داخلی و بین المللی، به هیچ عنوان مورد تایید این شرکت نیست.

وی افزود: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص این قیمت های ارایه شده توسط این سایت‌ها مسئولیتی ندارد.