شناسهٔ خبر: 57904 - سرویس استان‌ها

مديركل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

افتتاح ۲۲ پروژه بازآفرينی شهری در استان خراسان رضوی

اخوان عبداللهیان مديركل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، پروژه های قابل افتتاح حوزه بازآفرینی شهری را در هفته دولت اعلام کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، محمدرضا اخوان عبداللهيان با اشاره به طرح ها و پروژه‌های آماده افتتاح توسط کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در هفته دولت، اظهار داشت: در حوزه بازآفريني شهري، ۲۲ پروژه آماده افتتاح است كه مي توان به هشت پروژه احداث ساختمان به متراژ هشت هزار مترمربع با اعتبار ۷۴ هزار و ۱۰۱ ميليون ريال اشاره کرد.

 به گفته وی، همچنین پنج پروژه تأمين برق و روشنايي به طول ۷۸ كيلومتر با اعتبار ۱۱۴ هزار و ۹۱ ميليون از دیگر پروژه هایی است که هفته دولت افتتاح می شود.

 اخوان عبداللهیان درباره سایر پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح خواهد شد، توضیح داد: چهار پروژه بهسازي و اجراي شبكه فاضلاب با اعتبار ۱۸۰ هزار و ۷۷ ميليون ريال، دو پروژه روشنايي با دو هزار و ۳۰۰ چراغ روشنايي و اعتبار ۳۵ هزار و ۸۴۳ ميليون ريال، يك پروژه بهسازي معابر به اعتبار پنج هزار و ۵۰۰ ميليون ريال، يك پروژه زيباسازي پارك به اعتبار سه هزار و  ۳۷۵ ميليون ريال و يك پروژه ساماندهي رودخانه با اعتبار ۱۴ هزار ميليون ريال از ديگر پروژه هاي قابل افتتاح اين اداره كل در حوزه بازآفريني شهري است.

 مديركل راه و شهرسازي در استان خراسان رضوي با بيان اينكه براي اجراي اين پروژه ها در مجموع  ۴۲۷ ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافته است، به ميزان اشتغال زايي این پروژه ها اشاره كرد و گفت: پروژه های مذکور در مجموع ۳۳۳ شغل مستقيم و ۲۲۱ شغل غيرمستقيم ايجاد كرده است.