شناسهٔ خبر: 58021 - سرویس استان‌ها

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت می گیرد؛

افتتاح پل غدیر و کمربندی باغ بهادران در اصفهان

جاده سازی صبح فردا با حضور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دو پروژه به مناسبت هفته دولت در استان اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت هفته دولت صبح فردا دوشنبه ۹۷/۶/۱۲ با حضور عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه پل دوم استراتژیک غدیر (در محور اصفهان – شهرکرد) برگزار خواهد شد.

پل غدیر با ۸ دهانه ۳۰ متر و بطول ۲۵۰ متر است که با هدف كاهش تصادفات رخ به رخ و كاهش بار ترافيكي مسيرو تسهيل در عبور و مرور افتتاح خواهد شد.

همچنین در ادامه این مراسم بعد از افتتاح پل غدیر آغاز عملیات اجرایی کمربندی باغ بهادران با حضور معاون وزیر برگزار می شود.

براساس این گزارش، افتتاح و بهره برداری از ۱۹ پروژه راهسازی به طول ۱۷۳ کیلومتر با اعتباری بیش از ۱۶۰۰ میلیارد ریال، افتتاح ۵ دستگاه پل و تقاطع غیرهمسطح، افتتاح ۸ پروژه بازآفرینی شهری با اعتباری بیش از ۵۵ میلیارد ریال، افتتاح ۲۹۶ واحد مسکن مهر و افتتاح ۳۱ پروژه خدمات روبنایی در سایت های مسکن مهر از جمله اقداماتی است که در استان اصفهان به مناسبت هفته دولت توسط  اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام گرفت.