شناسهٔ خبر: 58106 - سرویس وزارتی

در راس هیاتی صورت گرفت؛

جزییات سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان/ افتتاح و بازدید پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌خمینی/ استقبال مسئولان استان از آخوندی

عباس آخوندی هواپیما وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌خمینی و همچنین بازدید از چندین پروژه بندر- جاده وارد فرودگاه ماهشهر شد و مورد استقبال مسئولان ملی و استانی قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز ۱۳ شهریورماه وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد فرودگاه ماهشهر شد.

در بدو ورود وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و دیگر اعضای هیات عامل سازمان، استاندار، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، مدیر بندر آبادان، بخشدار، فرماندار به استقبال وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه آمدند. 

وزیر راه و شهرسازی قرار است در جریان این سفر از سایت پارسیان ریل شرق، سایت نظم آفرینان سهند، سایت نفتی خط نقره‌ای قشم و کنارگذر ماهشهر و محور ماهشهر به هندیجان بازدید کند. همچنین، کلنگ‌زنی تعمیرات اساسی اسکله ۲۷ تا ۳۴ بندر، کلنگ‌زنی کارخانه تولید خوراک دام و انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری با شرکت صنعتی بیواتانول زر از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان است.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نشست تکمیلی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با سرمایه‌گذاران در مورد جزئیات همکاری نیز از دیگر برنامه هایی است که در این سفر تدارک دیده شده است.